Ελάτε μαζί μας κάνοντας απλά ένα "LIKE"!

Παρακαλώ περιμένετε.... 10 δευτερόλεπτα...!!!...Παράβλεψη...

Απίστευτα, μοναδικά και πιπεράτα νέα!


8 αλλαγές που θα σε βοηθήσουν να χάσεις κιλά

Λες και είμαστε συνεννοημένες όλες οι γυναίκες αυτού του πλανήτη, βρισκόμαστε διαρκώς σε μια διαδικασία να φτιάξουμε το σώμα μας, να γκρινιάξουμε για τα κιλά μας, να κοιταχτούμε αυστηρά στον καθρέφτη και να δοκιμάσουμε κάθε tip που υπάρχει προκειμένου να καταφέρουμε το αδύνατο, δηλαδή το να αγαπήσουμε 1000% το σώμα μας (με τα ελαττώματα του).


Ακολουθούν 8 μικρά και ταπεινά tips που θα σε κάνουν να γλιτώσεις μερικές θερμίδες!



1. Άλλαξε τον καφέ που πίνεις. Αντί να πάρεις το τεράστιο latte που είναι πνιγμένο σε ζάχαρη και θερμίδες, προτίμησε αυτόν που δεν έχει κρέμα ή ζάχαρη. Κόψε κάτι κι εσύ! Αν μπορείς να πιεις πράσινο τσάι αντί για καφέ, ακόμη καλύτερα βέβαια.


2. Ψώνιζε έξυπνα. Μην πας ποτέ ξανά πεινασμένη ή χωρίς μια συγκεκριμένη λίστα με τα ψώνια που έχεις να κάνεις - έτσι, όχι μόνο γλιτώνεις θερμίδες αλλά και περιττά έξοδα!


3. Βάλε λίγο λεμόνι στο νερό σου. Μπορεί να περνάς όλη σου τη μέρα στο wc, αλλά θα καθαρίσεις το σύστημα σου, ενυδατώνοντας παράλληλα και τον οργανισμό σου.


4. Γυμναστική & Χαρά. Κάθε φορά που το αγαπημένο σου bar είχε happy hour έτρεχες με τις φίλες σου για να πιείτε και να κάνετε κιόλας συλλογή από θερμίδες. Αντί γι' αυτή την τόσο λατρεμένη σας ασχολία, μπορείς να τις μαζέψεις και να τρέξετε σε κάποιο χώρο για πολεμικές τέχνες, γυμναστική ή χορό.


5. Φτιάξε από το πρωί την τσάντα για το γυμναστήριο. Δεν το έχεις κόψει (αν και πολύ θα ήθελες) και προσπαθείς να πηγαίνεις μετά τη δουλειά (με νύχια και με δόντια). Μετά από μια κουραστική μέρα, αν γυρίσεις σπίτι, δεν πρόκειται να ξαναβγεις για το γυμναστήριο. Πολύ λογικό το βρίσκω. Γι' αυτό πάρε την τσάντα του γυμναστηρίου μαζί σου από το πρωί (ναι στο γραφείο, ντροπή δεν είναι), έτσι ώστε να αναγκάσεις τον εαυτό σου να γυμναστεί.

6. Φάε σοφά. Τι θα πει αυτό; Προσπάθησε να τρως αργά (όσο κι αν πεινάς) και να μασάς καλά την τροφή σου. Αυτό το κλασικό που λένε, ότι ο εγκέφαλος θέλει λίγη ώρα για να στείλει το μήνυμα ότι χόρτασε, πόσο ισχύει!

7. Κόψε τις βραδινές ζαβολιές. Προσπαθείς τόσο πολύ να μην πέφτεις με τα μούτρα στα γλυκά όλη μέρα και το βράδυ που είναι να πας για ύπνο, κάθεσαι και τρως ότι δεν είχες φάει εδώ και βδομάδες. Δεν πάμε πουθενά έτσι, να το ξέρεις! Βούρτσισε τα δόντια σου από νωρίς, πιστεύω ότι είναι ο μόνος τρόπος που θα σε κάνει να συγκρατηθείς.

8. Πήγαινε για ύπνο νωρίτερα. Ναι το ομολογώ, το έχω κάνει κι εγώ. Όσο πιο αργά κοιμάσαι, τόσο πιο πιθανό είναι να πας για κανένα ταξιδάκι αναψυχής μέχρι το ψυγείο. Πέσε για ύπνο λοιπόν τώρα!
http://www.online247.gr/