Ελάτε μαζί μας κάνοντας απλά ένα "LIKE"!

Παρακαλώ περιμένετε.... 10 δευτερόλεπτα...!!!...Παράβλεψη...

Απίστευτα, μοναδικά και πιπεράτα νέα!


Υπάλληλοι ξενοδοχείων αποκαλύπτουν τα... βρόμικα μυστικά τους


Διασφαλίζοντας την ανωνυμία τους, εργαζόμενοι σε ξενοδοχεία αποκάλυψαν ορισμένα από τα πιο βρόμικα μυστικά του κλάδου τους.


Καμαριέρες, εργαζόμενοι στα εστιατόρια ξενοδοχείων και στην υποδοχή αποκαλύπτουν διάφορες παρασπονδίες στους κανόνες υγιεινής και καθαριότητας, αλλά και το πώς τιμωρούν τους αγενείς επισκέπτες. Οι αποκαλύψεις έγιναν μέσω της εφαρμογής Whisper, που επιτρέπει στους χρήστες να αποκαλύψουν μυστικά, αλλά όχι και την ταυτότητά τους, όπως γράφει η Daily Mail. Προφανώς, δεν αφορούν οι αποκαλύψεις όλα τα ξενοδοχεία.

Οι καμαριέρες εξομολογούνται πως προχωρούν σε... περικοπές στην καθαριότητα των δωματίων, για να εξοικονομήσουν χρόνο ή χρήματα. Αυτό σημαίνει πως κάποιοι επισκέπτες είναι πιθανό να κοιμούνται σε χρησιμοποιημένα σεντόνια ή κουβέρτες που δεν πλύθηκαν μετά την τελευταία χρήση τους – ή και μετά από πολλές χρήσεις!

«Μερικές φορές δεν αλλάζω σεντόνια για να βάλω καθαρά, απλώς ξαναστρώνω το κρεβάτι και απομακρύνω τυχόν τρίχες με αυτοκόλλητο ρολό. Έτσι ου παίρνει τον μισό χρόνο ο καθαρισμός των δωματίων», έγραψε ένας εργαζόμενος.

Μια καμαριέρα ομολογεί: «Μερικές φορές, όταν βαριέμαι, ξαναχρησιμοποιώ τα σεντόνια που είναι ήδη στο κρεβάτι, φροντίζοντας να δείχνουν ωραία. Πάντα νιώθω άσχημα για τους επόμενους επισκέπτες».

Άλλος εργαζόμενος υποστηρίζει πως οι κουβέρτες στο ξενοδοχείο που δουλεύει πλένονται... μια φορά τον χρόνο, κάτι που αναφέρει ακόμα ένας ξενοδοχειακός υπάλληλος, προσθέτοντας: «Αλλάζουμε όλα τα σεντόνια και τις πετσέτες. Αλλά, δυστυχώς, οι κουβέρτες δεν πλένονται σχεδόν ποτέ».

Άλλοι εργαζόμενοι παραδέχονται πως θέλουν να εκδικηθούν πελάτες που είναι αγενείς. «Σε εκείνους που αργούν εξωφρενικά το βράδυ, αλλάζουμε τα σεντόνια με τα σεντόνια των πιο αποκρουστικών πελατών», αναφέρει ένας υπάλληλος κι ένας άλλος συμπληρώνει: «Όταν μου μιλούν με αγένεια, τους βάζω στο χειρότερο δυνατό δωμάτιο».

Εκείνοι οι επισκέπτες, ωστόσο, που είναι φιλικοί κι ευγενικοί είναι πιθανό να λάβουν δωρεάν αναβάθμιση σε μεγαλύτερο δωμάτιο ή άλλες παροχές. «Αν είσαι ευγενικός μαζί μου, μπορεί να σε βάλω σε μεγαλύτερο σωμάτιο ή να κάνω κάτι άλλο πέραν των καθηκόντων μου, αλλά αν είσαι αγενής θα σε γδύσω», αναφέρει χαρακτηριστικά κάποιος εργαζόμενος σε ξενοδοχείο.

Άλλες αποκαλύψεις δείχνουν πως είναι πιθανό το πιάτο φαγητού που σας φέρνει η υπηρεσία δωματίου να το έχουν ήδη... γευτεί άλλοι. «Ποτέ δεν αγοράζουμε κολατσιό, πάντα τσιμπάμε από τα πιάτα πριν τα ανεβάσουμε στα δωμάτια», εξομολογείται υπάλληλος που ασχολείται περιστασιακά στο room service.

Πηγή:  E-Radio.gr