Ελάτε μαζί μας κάνοντας απλά ένα "LIKE"!

Παρακαλώ περιμένετε.... 10 δευτερόλεπτα...!!!...Παράβλεψη...

Απίστευτα, μοναδικά και πιπεράτα νέα!


«Λυπάμαι που δεν μπορώ να δώσω στον άνδρα μου το σ3ξ που θέλει»

«Για εκείνον το σ3ξ μαζί μου δεν είναι ποτέ αρκετό», αναφέρει η διάσημη ηθοποιός, που πρωταγωνιστούσε σε ένα από τα πιο δημοφιλή νεανικά σίριαλ της δεκαετίας του '90.

Δεν είναι άλλη από την Tori Spelling, που έγινε γνωστή από το ρόλο της ως «Ντόνα» στο «Beverly Hills 90210» και δηλώνει στενοχωρημένη, επειδή δεν μπορεί να ικανοποιήσει σ3ξουαλικά το σύζυγό της, Dean McDermott.

Συμμετέχοντας στο νέο ριάλιτι της αμερικανικής τηλεόρασης «True Tori», όπου παρουσιάζεται η...
κοινή ζωή του ζευγαριού, η 41χρονη Tori εμφανίζεται στο διαφημιστικό σποτ του πρώτου επεισοδίου να αναφέρει με λυγμούς: «Ο άνδρας μου δεν θα είναι ποτέ ευχαριστημένος μόνο από εμένα».

«Για εκείνον το σ3ξ μαζί μου δεν είναι αρκετό, θέλει πολλά περισσότερα», παραδέχεται η Tori, αναφέροντας χαρακτηριστικά: «Λυπάμαι που δεν μπορώ να δώσω στον άνδρα μου το σ3ξ που θέλει».

Το ζευγάρι είναι παντρεμένο από το 2006 και έχουν αποκτήσει 4 παιδιά, ενώ ο 47χρονος McDermott έχει ήδη παραδεχτεί πως έχει απατήσει τη γυναίκα του, δηλώνοντας χαρακτηριστικά ότι το σ3ξ για εκείνον είναι κάτι σαν ναρκωτικό.

http://www.arionradio.com