Ελάτε μαζί μας κάνοντας απλά ένα "LIKE"!

Παρακαλώ περιμένετε.... 10 δευτερόλεπτα...!!!...Παράβλεψη...

Απίστευτα, μοναδικά και πιπεράτα νέα!


Πάνος Κιάμος: "Όταν σηκώθηκα ένα πρωί και είδα άσπρες...."

Ο Πάνος Κιάμος μίλησε στο περιοδικό «FULL LIFE» που κυκλοφορεί για την ανανεωμένη εμφάνισή του.

Αδυνάτησες πολύ και νομίζω ότι αυτό το look σου πάει και σε ανανέωσε…

«Ήταν απόφαση μιας στιγμής. Σηκώθηκα ένα πρωί και είδα στον καθρέφτη κάποιες άσπρες τρίχες στο κεφάλι μου. Αμέσως λέω από μέσα μου: «Πάνο, πρέπει να προσέχεις την υγεία σου». Από εκείνη την ημέρα ξεκίνησα διατροφή όπως όλος ο κόσμος, με τις σαλάτες μου, το κοτόπουλο, τη γαλοπούλα, το ψάρι και με κομμένες καταχρήσεις αλμυρών και γλυκών. Έτσι κατάφερα να χάσω 15 κιλά. Είμαι σαφώς πιο ανάλαφρος και μου αρέσει το αποτέλεσμα αυτό».