Ελάτε μαζί μας κάνοντας απλά ένα "LIKE"!

Παρακαλώ περιμένετε.... 10 δευτερόλεπτα...!!!...Παράβλεψη...

Απίστευτα, μοναδικά και πιπεράτα νέα!


Το καλύτερο γράμμα συγχώρεσης EVER!!!!

Αγαπημένε μου…..


Μετά την προχθεσινή μας συνάντηση όπου με δάκρυα
στα μάτια και ειλικρινά μετανιωμένος μου ζήτησες να σε συγχωρέσω για την
εντελώς γαϊδουρινή συμπεριφορά σου απέναντι μου, και για όλα σου τα
λάθη, λέγοντας μου, ότι η ανωτερότητα ενός ανθρώπου φαίνεται στο αν
μπορεί να δίνει συγχώρεση σε κάποιον που έσφαλε αλλά το έχει μετανιώσει,
κατέληξα στο συμπέρασμα ότι έχεις δίκιο. Ναι αγαπημένε μου, η
ανωτερότητα μου, μου επιτρέπει να σε συγχωρέσω και ελπίζω όσα μου είπες
να τα εννοούσες πραγματικά ώστε να μπορέσεις να συγχωρέσεις και εσύ
εμένα.
Πρέπει λοιπόν να σου ομολογήσω ότι με πόνεσες και με πλήγωσες παρά πολύ με όσα είπες και όσα έκανες!!!
Ο πληγωμένος μου εγωισμός με έκανε να κάνω πράγματα που θα πληγώνανε και εσένα.
Έτσι λοιπόν:

- Έπιασα την διευθύντρια σου που σε πρότεινε για προϊστάμενο στην
Δημόσια υπηρεσία που εργάζεσαι, και της είπα ότι η επιλογή της ήταν
σωστή γιατί πραγματικά έδειξες υπερβάλλοντα ζήλο και ενδιαφέρον σε
όλες τις γυναίκες συναδέλφους και πιο πολύ ευαισθησία στις πονεμένες,
πηδώντας την κάθε χήρα, ζωντοχήρα και αγάμητη συμβασιούχα που σου
καθόταν! Δεν είδα όμως να το εκτίμησε και πολύ.
- Έπιασα την επί
πολλά χρόνια πρώην σου και της είπα να μη στεναχωριέται που την
παράτησες με ένα ξερό μήνυμα, γιατί πριν την είχες κάνει τάρανδο από τα
ξενοπηδήματα. Αυτή το εκτίμησε!!!
- Έπιασα τις δύο φίλες σου και
συναδέλφους που σε θεωρούσαν τον καλύτερο άνθρωπο και τις ενημέρωσα, τη
μεν ότι πότε δεν της είπες ότι ο επί δώδεκα χρόνια και πλέον, πρώην
αρραβωνιαστικός της, παντρεύτηκε και έχει και παιδί και ότι όταν το
έμαθες είπες ότι δεν την παντρεύτηκε ποτέ γιατί είναι σπαστικό ενώ τη δε
ότι ενώ την παρηγορούσες που έκλαιγε επειδή την απέλυσαν από το
δημόσιο από πίσω έλεγες ότι καλά να πάθει γιατί είχε μπει με μέσο!!! Δεν
είδα καμία αντίδραση από αυτές γιατί έπεσαν κάτω ξερές!
- Τέλος
έπιασα και τον πατέρα σου και τον ενημέρωσα ότι χωρίς να τον ρωτήσεις
πήρες τις μετοχές του από την σίγουρη εταιρεία που τις είχε και τις
έπαιξες σε κάτι φούσκες και τώρα είναι ταπί. Δεν ξέρω αν το εκτίμησε η
όχι αλλά έτρεξε κατευθείαν στον δικηγόρο του, μου φαίνεται για να σε
αποκληρώσει.
Ξέρω ότι αυτά που έκανα είναι άσχημα αλλά ελπίζω ότι
και η δική σου ανωτερότητα είναι μεγάλη ώστε να μπορέσεις και εσύ με τη
σειρά σου να με συγχωρέσεις!!!
ΥΓ Ελπίζω να διάβασες το γράμμα μου, πριν μπεις στο αυτοκίνητο γιατί σου έβαλα πατάτα στην εξάτμιση!!!
Συγνώμη